…včera se mi stala taková věc. Ráno si v našem hotelu udělal rezervaci pan Novák. Poslední dva pokoje, přes rezervační portál Booking. 🛌Tomu, jak známo, odvádějí hotely 15 a více % provizi za zprostředkování rezervace. 💰 Já se proto vždycky rozčiluju, a řikám si „to nám hergot nemůžeš jako našinec zavolat a zeptat se, jakou ti můžem nabídnout cenu?!“ Věřte, že bude vždycky lepší, než je ta na bookingu 😉
Padne odpoledne a do hotelu přichází dva páry rozverných Čechů. Na recepci vesele hlaholej, jeden z pánů se nakloní přes pult a praví:
– „Dobrý den, my sme vošousti z Bookingu a máme u vás rezervaci na jméno Novák.“
– „???!!!“ …chci se začít hrozně smát, ale pán vůbec nevypadá, jakože legrace. Trochu zmatená teda vedu běžnou hotelovou konverzaci, až mi to nedá a ptám se:
– „Nezlobte se, jak že jste se prve představil?“
– „Novák“
– „Ne, ja myslim předtim, jak jste říkal, že jste z Bookingu…“
– „No, řikal sem dobrý den, my sme VAŠI HOSTI❗ z Bookingu…. Co ste slyšela? 🤔“
– „…!!!!! aaale, to ani nestojí za řeč!“ 🤣🤣🤣🤦♀
…ženský se smály, ( asi tušily ), a pan Novák už na mě trochu koukal – jestli sem jako normální. 🙄
No a tohle by se nikdy nestalo, kdyby zvedli telefon a domluvili si rezervaci – za lepší cenu – přímo s hotelem 📞💁♀😂
Takže prosimvás… až přístě někam pojedete, ať už v čechách nebo zahraničí… kontaktujte ty milý lidi, co v hotelu pracujou 👩👨💻🤗 Pokud mají rozum, vždycky vám rádi vyjdou vstříc a hlavně!!! … nebudete VOŠOUSTI! 🤣😇